23 maja 2014

Epilog


UWAGA! UWAGA! Nietypowy epilog, który może spotkać się z dużą KRYTYKĄ!

____________________________

Opowiadanie pełne wydarzeń - mówią. 

Moje ulubione opowiadanie - mówią. 

Masz talent - mówią.

A jaki był tego wszystkiego cel? Po co to?
Opowiadanie, a żeby było bardziej ściśle - "Fan Fiction". Historia o miłości, zdradzie i zaufaniu. Można wymieniać więcej cech, ale te są najważniejsze i określają całość w czymś małym. 

Ale wracając : "jaki był tego wszystkiego cel?". 

Opowiadanie miało na celu uświadomienie Wam, jak to w życiu bywa. Nie zawsze mamy z górki. Życie nie jest piękne. Są przypadki, kiedy wszyscy się od Ciebie odwracają, dopuszczają do sytuacji, w których masz ochotę zionąć ogniem i odejść. Na chwilę. Na moment. Na dłuższy czas. Na zawsze.

Katniss nie mogła przewidzieć takiego obrotu spraw. Była bardzo dzielna, prawda? Miała dwóch mężczyzn - jeden ją zawiódł, zdradził i pozwolił, aby ją skrzywdzono. Drugi? Pokochała go i wiedziała, że to uczucie nie jest chwilowe.

"Kobieta kocha tylko raz w życiu" - powiedział ktoś kiedyś. Czy tą jedyną osobą jest właśnie Harry?
Od groma pytań, na które nie znamy odpowiedzi. Milion myśli i czasu.
Trzeba walczyć, ale tylko wtedy, kiedy warto walczyć. A czy było warto? Będzie warto? Jest warto?
"Znasz ludzi, którzy idą gdzieś tylko po to, żeby zaraz stamtąd uciec? Taka właśnie jesteś!" - mógł powiedzieć Styles, ale przecież Katniss miała powody by odejść.

A czy Ty nie odeszłabyś? Ja bym rzuciła wszystko w pizdu. Pognała przed siebie w poszukiwaniu szczęścia.

Katniss zrobiła tak, jak zrobiłabym JA.

KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ


"(...) na końcu i na początku jest samotność" - JAMAL (DEFTO)

8 komentarzy:

  1. Piękne <3
    To jest w tym całym opowiadaniu niesamowite - nie dość, że całe jest inne, ponieważ "Nie Dotykaj" jest bardzo nietypowym opowiadaniem, ale najlepszym, jakie kiedykolwiek przyszło mi czytać, to jeszcze Epilog jest niesamowity - mówi wszystko, ale tak naprawdę nic <3 To jest takie yhhhhh, nie umiem tego wyrazić w słowach :3 Najchętniej, to bym się teraz załamała, bo nie mogę uwierzyć, że to już koniec!!! :*
    Cieszę się, że niedługo będą wakacje i myślę, że wtedy będzie możliwość częstszego czytania nowej części, której cholernie nie mogę się doczekać <3

    Zaraz nie wytrzymam z niecierpliwości :D <3

    Pozdrawiam i CZEKAM!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i wzruszające. Naprawdę zajebisty ten epilog. Być może uświadomiłaś wielu że życie daje nam przeszkody i to od nas zależy czy się podniesiemy. Nie mam bladego pojęcia co będzie w 2 części. Wiem że mnie zaskoczył bo to od tego bloga zaczęła się moja przygoda. ..kocham to!!! Nie będę ci prawić komplementów bo wiem że inni to robią. Czekam jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny *-*
    A z kim będzie następny rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne <3
    W twoim opowiadaniu najpiękniejsze jesteś w nim cała ty
    Jest po twojemu i to kocham
    Nie mogę uwierzyć że to koniec pierwszej części
    Na szczęście niedługo wakacje i będziesz mogła częściej pisać
    Na pewno będę czytać i komentować
    Obiecuje i dotrzymam słowa
    Pozdrawiam najserdeczniej jak mogę <3 I czekam z nie cierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  5. OmOmOm <33 Chcę części drugiej! To jest niesamowite! Kocham te emocje i wgl ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wiem że II część będzie jeszcze lepsza od I! :) czekam z niecierpliwością! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Linka do tego bloga dostałam od Koleżanki :)
    Wcale nie żałuje że go przeczytałam.
    Często chciało mi się płakać i zadawałam sobie pytanie: Dlaczego ludzie tacy są?
    Krzywdzą nas tylko dla własnej zachcianki.
    Podobała mi się ta akcja z motorami, skojarzyła mi się z: "3 metry nad niebem"

    Wiem że późno ale "Cśśś" :*

    OdpowiedzUsuń